Huisregels

Deel dit artikel

,

geen foto beschikbaar

Dit zijn de belangrijkste regels die gelden tijdens onze bijeenkomsten:

  • Aanwijzingen van het bestuur dienen altijd te worden opgevolgd.
    Bezoekers van onze clubbijeenkomsten dienen aan de hand van hun HCC-lidmaatschapspas aan te kunnen tonen dat zij lid zijn van HCC!
  • Niet leden van HCC kunnen eenmalig een van onze clubbijeenkomsten bezoeken (bijvoorbeeld om zich te oriënteren of om kennis te komen maken);
    Zij dienen echter bij binnenkomst hun aanwezigheid te melden bij een van de bestuursleden.
    Deze regel geldt evenwel niet voor de als zodanig aangegeven thema-bijeenkomsten eenmaal per kwartaal; Deze bijeenkomsten zijn slechts toegankelijk voor de leden van HCC en bezoekers die tijdens deze bijeenkomst aangeven lid te willen worden.
  • Uw verwisselbare opslagmedia zoals diskettes, memory pennen en CD's, mogen niet zonder uitdrukkelijke toestemming van het bestuur worden gebruikt in systemen van HCC Midden Brabant.
  • Indien u gebruik wilt maken van de helpdesk vooraf hier melden , uiterlijk 2 dagen voor de bijeenkomst.
    LET OP: wij hebben een beperkt aantal deskundigen. Helpdeskhulp wordt geboden in volgorde van aanmelding.
  • HCC en haar bestuursleden, kernleden en medewerkers zijn niet aansprakelijk, op welke wijze dan ook, voor uitvoering van helpdesk-activiteiten of de gevolgen hiervan.
  • De opslagruimten voor goederen en apparatuur van HCC!Midden Brabant zijn alleen toegankelijk voor bestuur- en kernleden.
  • Meegebrachte apparatuur mag uitsluitend in overleg met het bestuur op de daartoe bestemde tafels geplaatst worden.
  • Helpdesk service is alleen beschikbaar voor leden van HCC Midden Brabant op vertoon van hun lidmaatschapspas.

'Meld je aan voor de nieuwsbrief' van HCC!midden-brabant

'Abonneer je nu op de nieuwsbrief en blijf op de hoogte van onze activiteiten!'

Aanmelden