Dit zijn de belangrijkste regels die gelden tijdens onze bijeenkomsten:
- Aanwijzingen van het bestuur dienen altijd te worden opgevolgd.
Bezoekers van onze clubbijeenkomsten dienen aan de hand van hun HCC-lidmaatschapspas aan te kunnen tonen dat zij lid zijn van HCC! - Niet leden van HCC kunnen eenmalig een van onze clubbijeenkomsten bezoeken (bijvoorbeeld om zich te oriënteren of om kennis te komen maken);
Zij dienen echter bij binnenkomst hun aanwezigheid te melden bij een van de bestuursleden.
Deze regel geldt evenwel niet voor de als zodanig aangegeven thema-bijeenkomsten eenmaal per kwartaal; Deze bijeenkomsten zijn slechts toegankelijk voor de leden van HCC en bezoekers die tijdens deze bijeenkomst aangeven lid te willen worden. - Uw verwisselbare opslagmedia zoals diskettes, memory pennen en CD's, mogen niet zonder uitdrukkelijke toestemming van het bestuur worden gebruikt in systemen van HCC Midden Brabant.
- Indien u gebruik wilt maken van de helpdesk vooraf hier melden , uiterlijk 2 dagen voor de bijeenkomst.
LET OP: wij hebben een beperkt aantal deskundigen. Helpdeskhulp wordt geboden in volgorde van aanmelding. - HCC en haar bestuursleden, kernleden en medewerkers zijn niet aansprakelijk, op welke wijze dan ook, voor uitvoering van helpdesk-activiteiten of de gevolgen hiervan.
- De opslagruimten voor goederen en apparatuur van HCC!Midden Brabant zijn alleen toegankelijk voor bestuur- en kernleden.
- Meegebrachte apparatuur mag uitsluitend in overleg met het bestuur op de daartoe bestemde tafels geplaatst worden.
- Helpdesk service is alleen beschikbaar voor leden van HCC Midden Brabant op vertoon van hun lidmaatschapspas.